Browar Brzeg | Hotel & Restauracja

REGULAMIN

Hotel Park Brzeg

Dyrekcja oraz pracownicy hotelu będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 12:00 w dniu wyjazdu.

3. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód tożsamości: dowód osobisty bądź paszport. Park Hotel zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia Gościa bez okazania ważnego dokumentu.

4. Płatność za pobyt w Hotelu uiszczana jest przy meldowaniu w przypadku rezerwacji bezpośredniej, a przy wymeldowaniu w przypadku pozostałych rezerwacji.

5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 15.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.

7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 8:00, w dniu w którym upływa termin najmu pokoju.

8. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu biorąc pod uwagę aktualną dostępność pokoi.

9. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.

10. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 8:00–20:00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności.

11. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, mieniu Gości Hotelu i/lub szkodę na osobie dotyczącą Gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających i/lub w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.

12. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

13. W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za nieprzestrzeganie zakazu Hotel obciąży Gości kwotą w wysokości 500 PLN.

14. Hotel ma obowiązek zapewnić:
✓ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
✓ bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych
✓ profesjonalną i uprzejmą obsługę
✓ sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy       wyrazi zgodę i życzenie
✓ w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

15. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
✓ udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
✓ budzenie o wyznaczonej godzinie
✓ przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Hotelu

16. Parking na terenie Hotelu jest niestrzeżony.

17. W Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na wniosek odpowiednich służb (policja/prokuratura).

18. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

19. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

20. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel obciąży Gościa:
a. za zniszczenie pościeli hotelowej, kwotą 100 PLN
b. za palenie tytoniu w miejscach do tego niewyznaczonych, kwotą 500 PLN
c. za dewastację pokoju hotelowego, kwotą równoważną cenie wynajęcia pokoju przez okres wyłączenia go ze sprzedaży oraz kwotą pokrywającą zaistniałą szkodę (przedstawiając stosowny dokument – fakturę, potwierdzający tę kwotę)

21. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

22. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od

24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem i/lub w przypadku gdy jest podejrzewane zagrożenie zdrowia lub życia Gościa i/lub innej osoby przebywającej w pokoju hotelowym. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik służby pięter/recepcji/dyrekcji/zarządu w obecności drugiej osoby.

23. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług Hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych Gości.

24. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa.
W przypadku braku zgody w tym zakresie, Hotel przechowuje te przedmioty przez 3 miesiące.

25. Gość ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju hotelowym ze zwierzęciem. Opłata ta jest jednorazowa i wynosi 50 PLN.

26. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych .

27. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie Hotelu.

28. Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie Hotelu jak i w jego otoczeniu.

29. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona, w przypadku gdy Gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu Gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.

30. Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.

31. Hotel przestrzega Standardów Ochrony Małoletnich mając na uwadze obowiązek prawny wynikający z zapisów ustawy z dnia 13.05.2016. Pełną wersję procedur Standardów Ochrony Małoletnich Gość może znaleźć w formie papierowej w recepcji Hotelu, a także w wersji elektronicznej na stronie internetowej Hotelu. Biorąc pod uwagę obowiązek przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich każdy Gość meldujący się do Hotelu z osobą małoletnią (poniżej 18 r.ż.) ma obowiązek przedstawić dokument tożsamości dziecka lub w przypadku jego braku wykazać prawo do opieki nad dzieckiem i/lub pokrewieństwo.

Zapraszamy !

Park Hotel Brzeg

ul. Wrocławska 5

49-300 Brzeg, Polska

 Kontakt

tel. +48 533 624 111

recepcja@parkhotels.pl

Scroll to Top